Klacht: Slechte dienstverlening aan de telefoon

op 05 juni 2016 over Alliantie in de categorie Woningcorporaties

Op vrijdag 27 mei jl. heb ik helaas een stroomstoring in mijn woning gehad. Ik heb toen contact opgenomen met de Alliantie, de verhuurder. Omstreeks 08:30 uur. Maar tot mijn grote ongenoegen ben ik niet naar behoren geholpen:
Eerst heb ik gesproken met Danielle Koopman en zij heeft de verbinding verbroken. Hetgeen ik erg onprofessioneel vond. Toen ik de 2e keer belde heb ik gesproken met Victor en die heeft zeer onbeschoft te woord gestaan:
“Wij zijn er voor u en niet andersom!”
“U hoeft niet zo arrogant te doen!”
“We zijn net open! Dus u moet maar even wachten!”
Ook heeft hij me in de wacht gezet om verhaal te halen bij zijn collega, Daniele Koopman, met wie ik dus eerder heb gesproken.
Verder was hij niet van plan om een electricien voor me te bellen, want de Alliantie wil niet voor de rekening opdraaien natuurlijk. Vervolgens heeft meneer Victor de verbinding verbroken, want hij wilde me niet verder helpen. Ik heb vaker te maken gehad met onprofessionele medewerkers aan de telefoon als ik naar De Alliantie belde, maar het is nog nooit zo erg en slecht geweest als toen ik die Victor sprak.

Ook bleek de oorzaak van de stroomstoring in mijn huis deels te wijten aan De Alliantie zelf:
Toen ik mijn woning kreeg hebben zij een lamp geplaatst bij het douchgedeelte, dit had volgende electricien nooit mogen gebeuren daar dit niet veilig is. Een woningbouwvereniging hoort dit te weten en daardoor is er een stroomstoring ontstaan.
De electricien heeft de lamp verplaatst en ook aangegeven dat Alliantie hier verantwoordelijk voor is.

Ik heb dit allemaal doorgegeven aan de Alliantie, maar tot op heden hebben zij mijn klacht niet – wederom – niet naar behoren opgepakt.
Ik ben de dienstverlening van De Alliantie echt zo beu en ik heel erg boos op medewerker Victor.

- Als de Alliantie een keer professionele medewerkers aanneemt die op een fatsoenlijke manier mensen aan de telefoon helpt, dat ten eerste. Maar dat zal voor altijd een droom zijn, vrees ik.
- Als zij hun verantwoording nemen voor het plaatsen van een lamp op een plek waar dat nooit had gemogen
- Officieel excuses van de medewerker Victor die mij dusdanig heeft geschoffeerd die de situatie heeft doen verergeren
- Stroomstoring tot daar aan toe, maar handel zaken op de juiste manier af a.u.b.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alliantie

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alliantie nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door S.W.Kalaykhan