Klacht: Slechte communicatie , slechte levering en onduidelijke afspraken

op 10 mei 2016 over Mister Aqua in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Slechte communicatie , slechte levering en onduidelijke afspraken.
Bij deze een bestelling gedaan op 22 april 2016, Het water via ideal betaald en zou geleverd worden. Duidelijk op hun site staat ook levering en verkoop aan particulieren. De eerste levering zou plaatsvinden op op 29 april 2016.
Ook zou er een bevestigings email krijgen van de betaling en van de leverdatum.Helaas die dag zitten wachten maar niks. Kantoor maar weer gebeld helaas de chauffeur was ziek en er was te weinig personeel vanwege zieken. Prima kan gebeuren , maar een telefoontje zou toch wel heel fijn zijn.
Nieuwe datum gepland ook zou er weer een bevestigingsmail worden gestuurd ( hadden we zelf om gevraagd ) maar weer niet nu wilde Mr Aqua de afspraak plannen op 3 mei terwijl ik nog aangaf dat het de dag is van mijn dochter haar verjaardag en ik s’ochtends boodschappen moet doen. Toch stond de medewerker er op om op 3 mei de levering plaats te laten vinden.
Dus inderdaad s’ochtends was Mr Aqua aan de deur geweest terwijl we hadden aangegeven er niet te zijn.
Dus op de verjaardag van mijn dochter maar weer gebeld. Er was geen chauffeur meer in de buurt. De levering zou nu op 6 mei gaan plaatsvinden. Nogmaals gevraagd dus 6 mei! JA werd er gezegd.Nu weer de hele dag gewacht en weer niemand gezien kantoor maar weer gebeld en blijkt dat het bedrijf gesloten is….. Wat een domper … Dus bestel ergens anders dan ben je goedkoper uit en de service is nog beter ook. Dit is de laatste keer dat ik hier mijn water heb besteld.

Ik mijn geld terug krijg , want water heb ik nog steeds niet. Dit is niet de eerste keer dat het zo\'n probleem is om water geleverd te krijgen thuis. Ook met de levering van het apparaat ging het al mis.

Alle klachten die gemeld zijn door DenJesAly