Klacht: slechte communicatie

op 19 september 2018 over Club kappers in de categorie Kappers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik kwam bij club kappers, ik zei ik wil graag mijn haar punten permanent laten verven. de dame achter de balie zei: Ja dat kan. wil je het in een normale kleur of in een felle kleur. ik wou graag paars. en ik was klaar, en ik was helemaal blij. en nu 5 dagen later is het van donker paars veranderd in licht roze met grijs. dus ik ging terug en wat krijg ik te horen? o ja paars is niet permanent. lekker dan. het enige wat ik ervoor terug krijg is dat ik het nog een keer mag laten verven. dan blijft het nog 5 dagen zitten.

Gewenste Oplossing:

als Club kappers mij mijn geld teruggeeft. 11,50 om precies te zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Club kappers

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Club kappers nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Iris2005