Klacht: Slechte bezorging

op 16 februari 2018 over Televizier gids in de categorie Tijdschriften

Geachte mevrouw/meneer hierbij wil ik u namens mijn schoonmoeder mevr. Velner laten weten, dat de televisie gids wederom niet bezorgd is. Wij moeten dan hier achter aan want zij is al op hoge leeftijd en begrijpt niet hoe ze dit kan door geven. Wij willen trouwens hier ook bij melden dat bellen en het contact krijgen hierover erg onpersoonlijk en niet prettig is. Net hebben wij de gegevens door willen geven van haar vanaf ons adres en toen was het indrukken van toets 1 afdoende. Er is niets doorgegeven. We hopen dat mijn schoonmoeder morgen haar gids ontvangt. Zij woont in Oldenzaal/populierstraat 16/7571BA groet uit Groenlo E.L.de Bruin en M. Velner

Beter persoonlijk contact, dus bereikbaarheid. En bezorging elke week bij mijn schoonmoeder. Dit wordt vervelend.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Televizier gids

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Televizier gids nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Schoonmoeder29