Klacht: Slechte behandeling

op 18 oktober 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik heb een aantal keren me haren geknipt hier.

Eerste keer zette ze me snel op de stoel zonder te vragen of ik het gewassen wou hebben terwijl de prijs all incl is. Ik wist dit nog niet dus zette me neer en me haar werd geknipt.

Een ander bezoek ging ik voor me pony te knippen. Die van beide kanten een ander model heeft! De ene kant werd schuin naar beneden geknipt en de andere kant dwars!! Bovendien werd er een vieze stijltang op me haar gebruikt waardoor me haar helemaal vettig werd en vooruit bleef steken. Die dag had ik me haren thuis gewassen na het douchen (toeval) toen ik in de kapperzaal was zeiden ze als ik me haar nog wil wassen dit niet haalbaar was omdat er nog andere mensen wachten.

Ik heb geen vertrouwen dat de “kapsters” gediplomeerd zijn. Ik kom er niet meer.

Er moet een hoop veranderen, de "stagaires" die daar rondlopen en durven te knippen moeten het wel echt kunnen. En anders eerst scholen.

Hygiene is belangrijk, kammen zijn vies, stijltangen vettig, ziet er niet uit!

Vlot werken en een klant alle tijd geven.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Geen..