Klacht: Slechte behandeling

op 03 september 2016 over Subway in de categorie Fastfood ketens

ZEER ONACCEPTABEL!!! subway had een verkeerde bestelling afgeleverd, dus gelijk terugbellen. Ze zouden direct de bestelling alsnog leveren. Niet gebeurt. Nog een keer gebeld en ze zouden de volgende dag komen op 2 uur. Ondertussen 14:45 bel ik ze waar mijn bestelling blijft. Werd de telefoon heel onbeschoft opgenomen en word er mij wijsgemaakt we hebben 3 uur afgesproken. Toen was ik het helemaal zat om achter hun kont aan te zitten voor mijn bestelling en wou ik mijn geld terug. Kreeg ik een schreeuwende reactie WIJ GEVEN GEEN GELD TERUG WIL JIJ NOG JE BESTELLING. Serieus nog met je aanspreken. Antwoordde ik maar met ja doe maar jullie geven toch niet terug maar bezorg ze maar gelijk nu, word er weer geschreeuwd nee ik bezorg ze gewoon om 3 uur en werd er gelijk opgehangen. Dus de klant moet maar lijden onder subways fouten….? Zo werkt dat niet

Ik ben pas weer tevreden als ik mijn geld terug krijg voor deze slechte afhandeling van je klanten

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door madelineetjee