Klacht: Slechte bediening in Leiden Station

op 04 september 2018 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Ik ben zojuist door een medewerkster in de locatie leiden station zo onbeschoft behandeld dat ik het nodig vind om een klacht in te dienen, afgesnauwd na een gewone vraag. Ik heb geprobeerd me redelijk te vertonen, maar dat vond de medewerkster niet nodig. Na eerst verteld te worden Ik heb zo veel broodjes op een dag, twee kunnen er niet meer bij, iets compleet anders geleverd te krijgen dan wat ik besteld had en daarna zodra ik terug ga daar moet je ook voor betalen! te horen kon ik het niet laten om de cachaire te vragen of ze altijd zo vrolijk doet tegen klanten.

De houding die ik terug kreeg was op z’n minst onprofessioneel te noemen en op het ergst onbeschoft.

Na te kijken op Google Maps of meer klanten deze ervaring hebben gehad, zag ik tot mijn verbazing dat dit inderdaad het geval was. Schokkend hoe een bedrijf van deze grote dit soort werknemers in dienst neemt.

Wanneer deze medewerker haar gedrag verbetert of haar excuses persoonlijk aanbiedt.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door T van Riel