Klacht: Slechte bediening

op 18 juni 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Wij waren vandaag 18 juni 2017, 18.15 bij de kdc in Purmerend. Het was er niet heel druk. Het duurde 20 minuten voordat wij konden bestellen en meer dan 30 minuten voordat wij ons eten kregen. Dit was in het restaurant . alle klanten waren ook zeer geirriteerd en boos. Probleem lijkt toch echt in het te kort aan personeel. Ok het tempo lag zeer laag.

De cassières zouden de bestellingen kant en klaar moeten kunnen inpakken m.u.v. ijsjes etc. Geen voorbereidende werkzaamheden zoals vullen van buckets etc. Het personeel die de voorbereidende werkzaamheden verrichtte heeft nu ook geholpen bij de kassa. Gezien er zowel bij de drive in als het restaurant een aanzienlijke vertraging opliep en er sprake was van ontevredenheid bij diverse klanten die allen zeer lang op de bestelling moesten wachten (na bestelling ijs en burgers, lange wachttijd op ijs en nog langere wachttijd op burgers, uiteindelijk door medeklant geld terug geeist) zou het wellicht een optie zijn om voor de vrijdag/weekend meer personeel in te zetten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Patjekees