Klacht: Slechte administratie

op 07 juni 2012 over MKBusiness in de categorie Incassobureaus

Mijn vriendin wordt al zovaak nu gebeld door MKBusiness met de vraag naar Mevrouw marel.. Wij kennen geen mevrouw marel, noch dat mijn vriendin mevrouw marel is.. MKBusiness weigert dit te geloven en blijft mijn vriendin stalken op haar telefoonnummer….. wij kennen totaal geen mevrouw marel, laat staan dat we ooit in contact zijn geweest met MKBusiness…

Dat MKBusiness haar adminisratie op orde brengt en niet mijn vriendins telefoonnummer aan mevrouw Marels dossier verbindt...... Het is erg storend en vermoeiend dat na zoveel keer ze het weigeren te begrijpen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door MKBusiness in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat MKBusiness een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

MKBusiness

Heeft op 14 juni 2016 om 12:40 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Heeft op 14 juni 2016 om 13:08 geantwoord

Dit is geen antwoord op de klacht. Heeft er niets mee te maken. Er zijn geen gelden afgeschreven.. Het gaat erom dat MKBusiness verkeerdere telefoonnummers in haar administratie heeft en stalking uitvoert.

Alle klachten die gemeld zijn door unknownbomb