Klacht: Slechte aanbieding van module IB

op 29 november 2016 over NCOI in de categorie Opleidingen en cursussen

Ik volg noodgedwongen de module inkomstenbelasting van NCOI via e-learning. Door te weinig aanmeldingen kan er geen lessen gegeven worden op de klassikale manier. Door gebruik te maken van theorieboeken die op universitair niveau liggen is het zeer moeilijk oom via e-learning een aansluiting te maken tussen praktijk vs theorie. Daarbij zijn er vele fouten gemaakt door het ncoi bij het begin van deze module. Ineens was er een examentijdstip (terwijl er nog geeneens een contactmoment is geweest met de leraar). Daarnaast is er een nieuw examentijdstip gekomen waardoor ik een week benadeeld wordt in mijn voorbereidingstijd. In mijn vraag tot coulance in de vorm van een kosteloze herkansing (is ook door medewerker NCOI genoemd) wordt ik botweg afgescheept met een kort door de bocht nee. De feiten van de gemiste voorbereidingstijd zijn aantoonbaar door e-connect. Bij contact met de leraar is al door hem aangegeven dat de module IB nog nooit klassikaal is gegeven. Dat had ik vooraf graag willen weten!

Ik eis coulance!

Met een kostenloze herkansing om zo de gemiste voorbereidingstijd te compenseren en de vele fouten door het NCOI te verzachten.

Laten we overigens hopen dat ik de herkansing niet nodig heb.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar NCOI over deze klacht.

1 dag geleden - Deze klacht is zojuist door NCOI in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Pascal Vermeulen