Klacht: Slecht zicht

op 25 juli 2017 over Circustheater in de categorie Theater

Ik ben samen met twee vriendinnen naar de voorstelling geweest en per persoon kostte het kaartje 50 euro. We vonden het moeilijk om een plek te kiezen dus hebben daarom de functie aangeklikt dat het theater de beste plekken voor ons zou zoeken. Toen we eenmaal aankwamen zaten we op balkon helemaal achterin. Het zicht dat we hadden was 1/3 van het podium, de mensen voor ons waren erg duidelijk te zien en we zagen allemaal boxen hangen. We hebben moeten staan om de voorstelling te kunnen zien. Vervolgens moesten we in de pauze naar de informatiebalie om een oplossing te vinden. Hier hebben we erg lang moeten wachten en hebben we geen tijd gehad om pauze te houden, want toen het weer begon waren we pas net klaar met de manager. We hebben toen betere plekken gekregen, maar alsnog ben ik niet tevreden over de plekken en ik gun het niemand om dit ook mee te maken.

Als organisatie zou ik jullie willen aanraden om hier een oplossing voor te vinden. Mensen betalen een hoge prijs voor een voorstelling en kunnen vervolgens maar de helft meekrijgen omdat het zicht slecht is. Dit is wat niemand mag verwachten. Ik zal tevreden zijn als er ons iets wordt aangeboden zodat jullie laten zien dat dit niet de bedoeling was. We hebben een mail gekregen met standaard informatie dat jullie volgens mij gewoon naar iedereen sturen, dus dat heeft ook nog eens helemaal geen zin.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Circustheater over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Denise9482