Klacht: slecht zaken doen (oplichting ?????)

op 10 oktober 2016 over Slimfruit in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik heb ook via internet een gratis proefpaketje van slimfruit besteld voor een vriendin van mij. Ook ik vertrouwde op normaal zaken doen, en verwachte geen colporteurs streken. Tot zo ver alles normaal tot dat enige tijd later € 68, van mijn rekening afgeschreven werd. Ik begreep hier niets van, dus heb dit terug geboekt en verwachte wel een schrijven en/of factuur, maar hoorde niets meer tot ik 2 oktober een mail kreeg van Nederlandse incasso centrale of ik maar even € 108,70 wil betalen. Heb telef. contact gezocht werd mij door de medewerkster aan de telefoon aan geraden Slimfruit te bellen en zij gaf mij het telefoon nummer. Gebeld en om uitleg gevraagd men zei, dat ze een herinnering gestuurd hadden. Niet waar!! Ik heb nog niet eens een factuur gehad. Kreeg op 4okt. die herinnering binnen. Dus 2 dagen na het incasso bureau.!! Natuurlijk om een factuur en uitleg gevraagd. Heb nu 10 oktober nog niets gehoord. Ik heb naar beide instanties gemaild en gevraagd om binnen drie werkdagen mij de gegevens te zenden waarom ik gevraagd heb, omdat ik we anders vanuit ging dat de vordering vervalt. R.B. Gorka

Als blijkt dat ik de leverings voorwaarden niet goed gelezen heb, en daaruit blijkt dat men recht heeft op dat bedrag van € 68,= dan ben ik bereid dat bedrag te betalen want dan heb ik me gewoon laten foppen en daar moet ik dan zelf voor opdraaien. Maar wel een factuur sturen zodat ik weet wat en waarvoor ik betaal. Want behalve de herinnering van 4 okt heb ik behalve dat proef pakketje, niets van slimfruit mogen ontvangen
met vr. groet, R.B. Gorka

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Slimfruit

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Slimfruit nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ron Gorka