Klacht: slecht uitgevoerde werkzaamheden

op 02 juni 2016 over Gemeente Roosendaal in de categorie Gemeente

Kregen laatst een brief dat de gemeente Roosendaal de geluidswal aan de Amberberg zou opknappen/ snoeien en het zou netjes versnipperd worden …. er zijn wat ( gezonde) takken gesnoeid maar het dode hout hebben ze laten staan en de takken liggen nog in de wal te wachten om versnipperd te worden!!

Vanmorgen reed er een veeg/borstel wagen op de stoepen door de Amberberg bedoeld voor het onkruid en zwerfvuil maar alles ligt nu op straat!! Ze hebben slechts een gedeelte van de straat schoon geveegd maar waren ineens verdwenen en niet meer terug gekeerd!!

Op de kruising Willem Dreesweg Bergrand is/wordt niet gemaaid en is een levensgevaarlijke onoverzichtelijk kruispunt geworden!!

Als deze klachten serieus genomen worden en opgelost!!

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gemeente Roosendaal

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gemeente Roosendaal over deze klacht.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gemeente Roosendaal nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peggy en Miranda