Klacht: Slecht Schilderwerk & Klus niet afmaken

op 29 november 2016 over Sjoof Schilderwerken in de categorie Schilders

Sjoof Schilderwerken, oftewel Sjoof van Nistelrooij heeft enkele weken na oplevering van onze nieuwbouwwoning in juli 2016 bij ons een offerte uitgebracht voor het schilderen van alle wanden, trappen en kastenwand.
Vlotte babbel, en kwam eerste dagen netjes opdagen, al liet Sjoof (Frans Jozef) van Nistelrooij uit Nuland vervolgens wel een +/- 65-jarig het grootste deel schilderen. Het resultaat was uiteindelijk dermate slechts dat er zoveel stukken van de roller op de muur zaten, zo veel verfspetters, en regelmatig een erg dikke laag met de roller aangebracht dat er nauwelijks sprake van kwaliteit is.
In een poging om te vragen Sjoof op korte termijn de werkzaamheden zou kunnen komen afmaken, kregen na 4 dagen geen reactie (normaliter kwam reactie altijd zelfde dag). Vervolgens nogmaals geprobeerd, waarop ik uiteindelijk een reactie kreeg \\\”Dat gaat me niet lukken, ik heb geen tijd! MVG SJoof\\\”
Navraag wanneer hij wel tijd had, bleek pas na 5 maanden (maar hieruit konden we opmaken dat hij de klus gewoon niet wilde afmaken) Er ook van uitgaande dat hij dacht dat wij zo lang niet wilde wachten.

Na vervolgens telefonisch contact te hebben gehad, werd al snel duidelijk dat de schuld niet bij hem lag maar hij deze graag bij andere partijen neerlegt. Slechts stucwerk en ook andere partijen die zogenaamd negatieve ervaringen hadden bij ons. (Terwijl alle overige klussen zeer goed verliepen en ook als zeer prettig had ervaren).
Navraag over welke personen hij het had, werd direct de verbinding verbroken.

Als ik enkele andere personen kan behoeden om met deze schilder (https://www.schildersbedrijf-nu.nl/nuland/sjoof_schilder_en_decoratiewerk.html) in zee te gaan. Een oplossing direct zal er vermoedelijk niet komen.

Alle klachten die gemeld zijn door R. van den Heuvel