Klacht: Slecht personeel/onhygienisch vies

op 12 juli 2017 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Gister was ik bij de subway op de stille mare in Leiden. Toen ik aankwam was het meisje sixpack drankjes uit verpakking aan het halen en in de koeling zetten. Ze pakte de mes die ze wie weet wat allemaal zat te openen, ook mijn brood open gesneden. Ik vind dit zo onsmakelijk en kan niet geloven hoe ze met hygiene gaan. Vaak sta je ook daar te wachten terwijl ze broodjes voor hun zelf maken! Ik heb ook bij de subway te leiden centraal ook een half broodje gevraagd en het meisje pakte een brood die eerder al door de helft was gepakt. Deze sneed ze nog een stuk deraf. Toen ik zei van waarom ze het broodje zo klein snijd zegt ze dat ze niet meer dan de helft mogen snijden en geven aan de klant en dat de broodje was iets meer dan de helft. Maar wel gooit ze dat kleine stukje nu weg want ze kan er niks mee? Hoe vaak zie ik ze vooral bij de subway leiden centraal gewoon in de restaurant zittend eten. Ik vraag me af of de manager wel weet hoeveel broodjes worden geconsumeerd door hun medewerkers en hoe er voral met hygiene wordt omgegaan. Ik hoop dat de subway in leiden iig failliet gaat want ze zijn ontzettend slecht en er lijkt ook niemand dit te controleren. Ook hoe ze vaak geld aannemen en afrekenen met de doorzichtige handschoenen aan en vervolgens gewoon de volgende broodje voor de volgende klant maken. Bizar! Ik ben blij dat ik de paar keer dat ik was, geen voedselvergiftiging heb opgelopen. Ik kan nu garanderen dat ik ook nooit meer ga!

Wanneer wordt gecontroleerd naar de dienstverlening en de medewerkers aan de richtlijnen houden. In ieder geval de twee vestigingen in Leiden de medewerkers ontslaan of meer toezicht dat ze hun werk naar behoren doen!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lisa Reen