Klacht: SLECHT, HOGE WAARDERING IS NEP ALLEMAAL DOOR DE MEDEWERKERS ZELF GEDAAN.

op 06 september 2018 over Orthodontiepraktijk Binda in de categorie Tandartsen

de zoveelste orthodontiepraktijk die geen rekening houdt met miljoenen inwoners van nederland die verbonden zitten aan een dagelijkse dagbesteding zoals school of werk, en dus niet flexibel willen zijn en vooraf zekerheid kunnen bieden door aan te geven wat er mogelijk is qua afspraken in de toekomst zodat er van beide kanten op tijd gehandeld kan worden en met elkaar rekening gehouden kan worden.
Er wordt iedere keer maar opties aangeboden vanuit de orthodontiepraktijk en daar moet jij als client uitkiezen anders heb je mooi pech als het je niet uit komt.
Dan wordt er vanuit de orthodontie kant gezegd dat ze flexibel genoeg zijn terwijl het niet betekent dat je flexibel bent aangezien je de standaard opties aanbiedt die je aan elke inwoner in nederland aanbiedt en vervolgens de client afkapt zodra deze opties vanuit de client zijn kant niet mogelijk zijn. alhoewel het ook mogelijkheden en opties zijn die helemaal niet rekening houdend zijn met de andere partij. PS: ik had me bij deze nog niet eens aangemeld zelfs en ze beginnen al op deze manier.
Echt weer typisch Hollands dit!

Flexibiliteit en openingstijden aanpassen, zekerheid en duidelijkheid aan de client bieden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Orthodontiepraktijk Binda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door halo123456