Klacht: Slecht geholpen

op 13 juli 2017 over Subway in de categorie Fastfood ketens

Beste heer/mevrouw,

Wij zin net bij subway ede geweest waar wij niet tevreden geholpen werden. Het was druk, dus ik snap dat het wat sneller moet. Maar het werd gewoon op onze broodje gegooid, de helft viel eraf. Ze was met alles tegelijk bezig. En snauwde klanten gewoon af. Ook toen wij aan het eten waren, en het rustiger werd ging zij aan de zijkant staan te eten en was met haar telefoon druk bezig. Toen er een klant stond te wachten, zei ze dat hij even moest wachten. En liep met een volle mond naar meneer toe.
Wij komen vaker bij subway en zijn nog nooit zo geholpen. Erg jammer dat we dan voor het eerst in ede komen en zo’n ervaring krijgen.
Het meisje had blond haar, rond de 18 jaar en een piercing boven in het oor.

Dat het meisje er van word aangesproken. En dat elke klant leuk en netjes geholpen word. Het is namelijk wel door de manier waarop je geholpen worden of je terug komt.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Subway

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Subway nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Demihorden