Klacht: slecht eten en een belabberde hygiene

op 25 september 2017 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Geachte heer/mevrouw

Afgelopen zaterdagavond 23 september 2017, waren wij op doorreis van Leidschendam naar Leusden.
We besloten om te gaan eten bij de KFC in Amersfoort.
Nadat we onze bestelling hadden gekregen en we boven plaats hadden genomen merkten we dat het eten niet je van het was, we wilden terug gaan maar besloten om het niet te doen daar onze ervaring bij het bestellen al niet echt positief was
Toen we een paar stukjes op hadden moest ik naar het toilet, (ik ben stomadrager hygiene is voor mij zeer belangrijk) toen ik bij het toilet arriveerde zag ik dat het een vieze bende was er was zelfs overgegeven in de urinoir en op de vloer lag zeker een centimeter water door het gehele toilet.
Ik ben naar beneden gegaan en gevraagd naar een leidinggevende dat was de persoon die ik aansprak, heb hem vertelt wat mijn ervaring was waarna hij zei sorry meneer maar we hebben het heel druk gehad en ik zal gaan kijken, hier kon ik het mee doen.
Uit boosheid ben ik weer naar boven gegaan naar mijn vrouw heb het eten gepakt en het weggegooid, en we hebben het restaurant pisnijdig verlaten opzoek naar een toilet.

Heb dit al gemeld via MSN waarna ik een excuses kreeg dat is uiteraard wel het minste wat ik zou kunnen krijgen maar ik zou het op prijs stellen als ook mijn eten ter waarde van plus minus € 25,00 zou worden vergoed want ons etentje is op deze manier wel verknoeit.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jan en Cath