Klacht: Slecht ervaringen brainwash Rotterdam – Lage Land

op 31 augustus 2012 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Mijn eerst bezoek aan brainwash:
De kapster die mij hielp werd elke keer afgeleid. Ze liep ook 3 keer van mij weg. Resultaat: scheef geknipt.

Maar goed..kan gebeuren. Ik geef ze nog een kans.

2e bezoek: niet precies geknipt hoe ik het wilde. Kapster was eigenwijs en zat op me in te praten.
3e bezoek: tevreden, aardige kapster

Mijn daarop volgende bezoek:
Ik kwam binnen om 16:30u. Op dat moment waren er 4 wachtenden voor mij. Er waren 4 kapsters aan het werk: 2 klanten werden geknipt en bij 2 klanten werden er haren geverfd.

In het kort:
2 van de 4 medewerksters konden eerder naar huis dan de sluitingstijd 20:00u. Kapster nummer 1 die om 17:00 naar huis kon heeft een half uur (!!!) erover gedaan om het haar van de klant droog te föhnen. dus v.a. 16:30u was zij bezig. Ik dacht nog bij mijzelf: dat kunnen de kapsters toch veel sneller?
Kapster nummer 2 die om 17:30u naar huis kon had nog even pauze gehouden vanaf hoe laat weet ik niet, ik weet wel dat zij opeens ergens tevoorschijn kwam om 16:50u en dat zij toen verder ging met haar klant te knippen (het haar van die klant was uitgespoeld door een collega). En het knippen heeft geduurd tot 17:25u!!! En toen ging zij lekker naar huis. Het leek erop alsof deze 2 kapsters expres langzaam deden zodat ze niet nog ‘extra’ iemand hoefden te knippen.

Er waren toen nog maar 2 kapsters over, en van systematisch werken zoals ik in andere kapsalons zie (hiermee bedoel ik dat als de verf 20 min. moet intrekken je iemand tussendoor kunt knippen)

Kapster nr 3 stuurde nog 2 nieuwe klanten die binnenkwamen weg om 17:15u omdat ze het niet ging halen..
Pardon?? Ik was de laatste klant die was binnen gekomen. En er waren inmiddels nog 3 mensen voor mij die alleen geknipt moesten worden!!!

Kapster nr 4 was nog steeds een klant aan het verven om 17:45u. Een andere klant waarmee ik aan het praten was tijdens het wachten zat er al v.a. 15:45u. En hij zei dat kapster nummer 4 al vanaf toen bezig was met dezelfde klant! En als klap op de vuurpijl liep kapster nr 3 ook nog doodleuk naar buiten om naar haar auto te kijken!!!!

Ik vind dit erg amateuristisch. Je krijgt hier geeneens waar voor je geld. 15 euro is het niet eens waard om zo lang te wachten. En ik ken wel meer goedkopere kapsalons en die handelen echt niet zo.

Ik was wel vaste klant. Immers was het makkelijk dat je zonder afspraak binnen kan wandelen. Echter betaal ik liever wat meer of

Een reactie of dit altijd de wijze is waarop de kapsters van brainwash handelen en een reactie op mijn opmerkingen over:

- het systematisch werken

- het 'expres' langzaam werken

- het weglopen uit de zaak terwijl het erg druk is

Alle klachten die gemeld zijn door stees2009