Klacht: slecht en onbeleefd

op 13 juni 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Zaterdag daar mijn haar laten verven en knippen. Ze hadden daar volgens mij geen idee hoe ze met krullen om moesten gaan. Na geföhnd te hebben op een manier dat je krullen echt niet moet föhnen. Ging ze vervolgens mijn haar BORSTELEN! Elke persoon die krullen heeft of verstand van krullen heeft weet dat dit vervolgens erg gaat pluizen en ontploffen. Vervolgens zei ze “oh ja zie je, je haar is nog steeds zo droog!” Nee…. Je hebt er net door heen geborsteld, daarom ziet het er nu zo uit.. Zucht. Ik heb plaatjes laten zien met wat ik wilde, we hebben samen een kleur uitgekozen wat net wat lichter was dan mijn haar. En ik heb duidelijk gezegd dat ik het eruit wil laten zien alsof het natuurlijk, maar toch geverfd kan zijn. Eerst heeft ze de bleek er in gedaan en liet ze haar collega nog meer maken. En die merkte op dat het best zware bleek was waarop zij antwoorde “oh ik dacht dat dit licht was hihi” ….. Daarna heeft ze de kleur ingestopt en ik hoorde dat er iets mis was. En ze vroeg veel naar de mening van haar collega’s. Eenmaal weer uitgespoeld was het echt bijna tegen porno blond aan… En daarop zei ze niet van “oh ik heb een fout gemaakt” nee ze zei “oh is wel even wennen he dat blonde, nou geloof me je wilt steeds blonder gaan”. Even later was ik thuis en was ik niet blij. Ik besloot om terug te gaan. Ze hebben snel een nieuwe verf in gedaan, half geföhnd en niet eens laten zien met de spiegel. Ze kozen snel een kleur uit zonder met mij te overleggen. En daarbij verklaarde ze ook dat hun collega de verkeerde kleur er in had gedaan eerst! Niet de kleur die we hadden afgesproken. Echt onbeschoft. Ik ben nog steeds niet blij met wat ik heb omdat het niet is wat ik wilde. Eerste keer dat ik mijn haar verf en dit gebeurd er…. Ik zou het liefst mijn geld terug willen. En daar nooit meer terug gaan want dit is echt geen klantenservice.

Ik zou graag mijn geld terug willen.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1niettevreden1