Klacht: Slecht

op 19 augustus 2017 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Ik wil graag klacht indienen omdat er veel mensen rond lopen die onprofessioneel rond lopen en hun werk niet doen voor al bij inspectie afdeling en heel veel discriminatie onderling daar moet wat aangedaan worden geen kansen voor juiste mensen.

De hygiëne is goed regels zij juist maar word niet altijd opgevolgd ik ben werkzaam momenteel ook maar zie veelal vreemd dingen die niet Door buigel kunnen. Het moet anders kan anders.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

Bericht van Nutricia

2 maanden geleden - We hebben de klacht doorgestuurd met desbetreffende HR afdeling.

Reactie van de melder van de klacht Ibm

2 maanden geleden - Je wordt niet juist behandeld Door personeel alles uitzend kracht geen eerlijk kansen word niet goed uitgelecht .randstad doet haar best niet om te beschermen voor ons recht .ibm

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 25 augustus 2017 om 14:47 geantwoord

Meneer gesproken en geadviseerd dit te bespreken met leidinggevende. Tevens is de klacht doorgestuurd naar debetreffende HR afdeling en zal dit worden uitgezocht. Meneer aangeven dat we voor productklachten hem graag te woord staan, maar dat dit soort opmerkingen thuis horen bij een HR afdeling. Hem veel succes gewenst de verdere ontwikkelingen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ibm