Klacht: Slapen in een vies beschimmeld vochtig huisje

op 25 september 2017 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Wij komen net terug van een tinafestifal weekend aangezien wij al jaren komen met onze eigen caravan besloten wij nu een duingalow te huren!
Bij binnekomst ging ik al bijna over me nek van de vieze lucht besloot een rondje te lopen door het huisje…bahbah heb echt nog nooit z’n vies huis gezien borden in de kast met etenswaar er nog op!! Vocht schimmel en alles was klam bankstel kon je bijna niet op zitten alles was vochtig!! In de slaapkamer naast een nachtkastje was een enal schimmel zelfs de vloerbedekking was zwart en nat!! Binnen regende het gewoon alle druppels aan de plafond in de slaapkamer vielen zo op je bed!!!! Wij heen naar de receptie aangezien er tinaweekend was en zoo druk was en wij al drie kwartier stonden te wachten zijn we weggegaan met de bedoeling later terug te komen!! Aangezien de kids al het park in wilden om hun idool te ontmoeten!! Nog steeds zoooo drukte zondag maar proberen dat was helemaal een drama!! Je kwam er niet tussen… zondag optijd terug gegaan naar huis aangezien ons weekend al vergald was!!! Bracht de sleutel terug en vertelde over de situatie het enige wat ze kon zeggen is had eerder gekomen ja maar mevr we waren hier en stonden drie kwartier te wachten ja maar had dan later gekomen ja mevr zijn we geweest !!!!! Ja maar nu kan ik niks doen voor jullie WTF!!!! Ik zeg wij zijn drie keer geweest hier enige wat jij kan zeggen is had eerder gekomen. Ze luisterde niet eens naar het verhaal liet haar de fotos zien ze zei alleen tja had eerdergekomen!!!!wat een achterlijk iemand zeg
Maar wel bijna 500 euro rekenen voor z’n vies beschimmeld huisje en als je dan een klacht heb wordt je totaalniet serieus genomen!!! Als iemand daar moet slapen met zwaar astma en COPD komt dat echt niet goed dus die heeft daar ook niet kunnen slapen ook daar had dat gekke wijf geen medelijden mee!!!! Wat slecht en klachten kan je sturen je hoort nooit wat terug geen antwoord geen uitleg helemaal niks had eerder moeten komen!! Ze vergat alleen ff dat ik niet alleen was aangezien tinaweekend was met z’n 15,000 mensen!!! Die dacht dat we daar onze hele dag ging verspillen bij de receptie!!!! Zo ga je niet klanten om!!!! En zeker z’n vies goor huis te verhuren zorg eerst dat je alles op orde heb!!! Neeee lker verhuren die zooi!!! Iemand moet daar het hele jaar voor sparen en dan zitje in z’n huisje de fotos zijn ook echt bizar!!!

als ze dit netjes met ons hadden opgelost !
Ons verhaal had willen horen
Zoek een oplossing voor de gasten en geen domme uitspraken doen!!!

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Thuisje