Klacht: site onbereikbaar

op 20 juni 2016 over Belastingdienst in de categorie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Belastingdienst zegt geen rekeningnummer van mij te hebben. Dat is onmogelijk, maar vooruit. Ik ben bereid om moeite te doen en het nummer door te geven. Inloggen met DigiD lukt al dágen niet. In de brief staat dat ik de Belastingtelefoon kan bellen, maar als ik na enkele minuten computerstem eindelijk de juiste heb, zegt deze stem dat ik naar de site moet. Nou ja.
Hier word ik heel erg vervelend van, te meer omdat ik geld tegoed heb.

Gewenste Oplossing:

Site op orde brengen en/of telefonisch bereikbaar zijn.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw Hompes