Klacht: Sinds begin JULI 2017 geen reklamepakket meer ontvangen

op 30 juli 2017 over Reclame in de categorie Omroepen

Sinds begin juli 2017 hebben wij geen reklamepakket (in de witte omslag) meer van u mogen ontvangen en dat betreft o.a. (want ik moet het uit m’n hoofd doen omdat ik geen folders heb ontvangen) PLUS, Trekpleister, Xenos, Leen Bakker, Kwantum en vele anderen………
Er werd verspreid vanuit een grote bus en de witte pakketten werden op de straathoeken en portieken verspreid en de bezorgers pikten die weer op om te bezorgen bij de mensen thuis, maar ja wij krijgen ze dus al weken niet meer en wat ik aan klachten hoor bij de Plus Supermarkt betreft het dezae hele wijk 1442 in Purmerend.

Pas als ik/we deze folders weer in onze brievenbus ontvangen mogen, liefst z.s.m. want wij als mindervalide senioren kunnen niet eerst naar de winkel lopen om daar de folders op te halen, e.e.a. samen door te nemen om dan daarna weer naar die winkels te moeten gaan en dan zijn de extra koopjes natuurlijk allang uitverkocht, maar ja wij vissen dan weer naast het net helaas en dat gaat al deze weken al maar door.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Reclame

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Reclame nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dick de Wit