Klacht: Sigarettenrook tijdens voorstelling

op 15 september 2016 over DeLaMar theater in de categorie Theater

Tijdens de voorstelling van in de ban van broadway heb ik last gekregen van mijn astma door de sigarettenrook die diverse keren tijdens de voorstelling het publiek in kwam. We zaten toevallig ook nog best vooraan. Ik had dit graag geweten, dan had ik niet voor deze voorstelling gekozen. Ik heb helaas ernstig astma, dat is natuurlijk niet fijn. Dit soort dingen kunnen ervoor zorgen dat ik weer een periode meer last krijg. Binnenkort kom ik weer in jullie theater bij 2 voorstellingen, dus ik wil vragen of het ook in andere voorstellingen zit. En of jullie op een creatieve manier een oplossing kunnen zoeken zonder echte sigaretten.

Met vriendelijke groet, M. Streng

Als jullie de klacht serieus nemen en meedenken naar een oplossing of waarschuwing vooraf. Ik ben niet de enige die er last van heeft.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DeLaMar theater over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DeLaMar theater in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DeLaMar theater een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DeLaMar theater

Heeft op 15 september 2016 om 16:39 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Delamarladies