Klacht: shoarma broodjes van Hoogvliet bedorven

op 15 mei 2020 over Hoogvliet in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb onlangs 5 shoarma broodjes in een luchtdicht verpakte verpakking gekocht met houdbaarheidsdatum tot 15 juli 2020. Nu pak ik ze van de week uit de kast en zit er allemaal schimmel op….Die kunnen we dus niet meer opeten….

Gewenste Oplossing:

Als ik een nieuw pak broodjes ontvang of kan ophalen in de winkel

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hoogvliet over deze klacht.

Bericht van Hoogvliet

4 maanden geleden - Geachte mevrouw Ammerlaan,Hartelijk dank voor uw bericht. Hierin geeft u aan dat u shoarmabroodjes heeft gekocht en dat deze broodjes voor het verstrijken van de houdbaarheidsdatum beschimmeld waren. Wij vinden het vervelend te vernemen dat de broodjes iet aan uw verwachtingen voldeden. De broodjes horen vacuüm verpakt te zijn en zijn daardoor ook een langere tijd houdbaar. Het kan echter voorkomen dat er een klein gaatje in de verpakking ontstaat waardoor het product niet meer vacuüm is. Zodra er zuurstof bij het product komt is het nog maar beperkt houdbaar en kan het dus ook gaan schimmelen. Wij willen u uiteraard graag een nieuw pak broodjes aanbieden. Hiervoor ontvangen wij graag van u in welke winkel u deze zou willen ophalen en om welke shoarmabroodjes het precies gaat. U kunt ons bereiken door een e-mail te sturen naar [email protected] of te bellen naar 088 - 457 10 10. Onze excuses voor het ongemak.Met vriendelijke groet,Hoogvliet Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door EAmmerlaan