Klacht: shaydeys is onbetrouwbaar

op 09 mei 2017 over Shaydeys Design in de categorie Websites - Building en Hosting

ik adviseer iedereen om niets te bestellen bij shaydeys design.
mijn schoonmoeder wacht al 4 maanden op haar bestelling. en heeft al vele smoezen en excuses gehad van de dame achter shaydeys design, helaas tot op heden nog geen geld retour of bestelling ontvangen.

let ook op waar je je klacht verteld !

hans van het beheer op opgelicht Nederland ( Facebook ) geeft zelf toe dat het bij shaydeys \\\” loze beloftes \\\” zijn, en je een deurwaarder in moet schakelen. om vervolgens een paar dagen later shaydeys naar d\\\’r bek te praten. dat ze zo haar best doet om het op te lossen ( nu al de 2e keer en nog steeds tientallen gedupeerde )

stop met mensen te bedriegen !

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Shaydeys Design

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Shaydeys Design nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Shaydeys Design in behandeling genomen

Bericht van Shaydeys Design

2 maanden geleden - Hoi sam zou je deze Willen verwijderen, je bestelling is terugbetaald Mvg shaydeys

Alle klachten die gemeld zijn door samdelaat