Klacht: servicekosten 2016

op 27 juni 2018 over Vesteda in de categorie Vastgoed

Krijg van vesteda beging dit jaar nog eens de extra gemaakte servicekosten over 2016. Dit gaat dan over diensten die ze in kopen en dus direct in het voorschot hadden kunnen zetten. Blijkbaar heeft dit bedrijf geen enkel overzicht over kosten. Vervolgens duurt het maanden voor dat ze op e-mails reageert. Als ik dan de nota’s wil in zien over de gemaakte kosten. Mag ik ze alleen in zien op locatie en mag ik geen foto’s of kopieën maken. Wat heb je dan te verbergen? Dat je totaal geen overzicht hebt als het 2 jaar moet duren voor je factureert is al lang wel duidelijk. Deze nota’s mag ik dan inzien op kantoor in Amsterdam terwijl ik in Groningen woon, en daar ook een huis van hun heb gehuurd.

Als je fouten maakt zelf op de blaren zitten. De nota kwijtschelden en je verlies nemen. Je het geen controle gehad en moet dan maar zelf op de blaren zitten

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vesteda

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vesteda nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door oedsjurjen