Klacht: Service contract

op 29 april 2016 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Twee weken geleden hebben wij een afspraak gehad met Marcel in Best

Wij hebben toen een servicecontract afgesloten. Marcel zou voor ons e.a uitzoeken t.a.v. Verzekeringen.

Afgelopen maandag heb ik gebeld de telefoniste gaf aan dat er zou worden terug gebeld. Gisteren ochtend heb ik wederom gebeld en zou wederom worden terug gebeld.

Tot nu toe nog niets vernomen! Ik heb sterk het idee dat ons iets is aangesmeerd voor een jaar. Graag wil ik dit contract dan ook beëindigen omdat ik weinig vertrouwen heb in het service aanbod.

Graag ontvang ik een bevestiging

Als het contract wordt ontbonden. Ik heb dit gister ook aangegeven bij de vestiging ( dus binnen twee weken) maar hierop geen antwoord gekregen

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat De Hypotheker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

De Hypotheker

Heeft op 19 juni 2017 om 16:48 geantwoord

Per abuis staat deze klacht nog steeds open, maar deze klacht is destijds na ontvangst op korte termijn opgelost. Er is contact opgenomen met de vestiging en het service abonnement is opgezegd. Het contract is dus ontbonden, zoals gevraagd door mevrouw Meekels. Ik wil de klacht dus bij deze ook hier afsluiten.

Alle klachten die gemeld zijn door Kep1983