Klacht: Service contract

op 29 april 2016 over De Hypotheker in de categorie Hypotheekwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Twee weken geleden hebben wij een afspraak gehad met Marcel in Best

Wij hebben toen een servicecontract afgesloten. Marcel zou voor ons e.a uitzoeken t.a.v. Verzekeringen.

Afgelopen maandag heb ik gebeld de telefoniste gaf aan dat er zou worden terug gebeld. Gisteren ochtend heb ik wederom gebeld en zou wederom worden terug gebeld.

Tot nu toe nog niets vernomen! Ik heb sterk het idee dat ons iets is aangesmeerd voor een jaar. Graag wil ik dit contract dan ook beëindigen omdat ik weinig vertrouwen heb in het service aanbod.

Graag ontvang ik een bevestiging

Gewenste Oplossing:

Als het contract wordt ontbonden. Ik heb dit gister ook aangegeven bij de vestiging ( dus binnen twee weken) maar hierop geen antwoord gekregen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar De Hypotheker over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door De Hypotheker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kep1983