Klacht: Service

op 29 juli 2019 over Circustheater in de categorie Theater

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn vader heeft op 8 april dit jaar om 19.13 tickets besteld via jullie website voor de musical the lion king.
Deze voorstelling vond plaats op zondag 21 juli om 12.00.
Dit waren 5 kaartjes van een bedrag van 369,40.
We zaten op zondag 21 juli in de trein naar scheveningen, hier hadden we maanden op gewacht en we hadden er veel zin in.
Nou kwam mijn vader er in de trein achter dat hij de tickets niet geprint had.
Wij hebben de mail 10 keer door gespit maar geen tickets kunnen vinden.
Een familielid thuis heeft de computer nog doorgekeken, maar tevergeefs ook geen tickets kunnen vinden.
Het enige wat we hadden was een betaalbewijs en we wisten dat we 1e rang zaten!
Nou hebben we het betaalbewijs laten zien aan de kassa, maar omdat we dit alleen hadden en geen rij of stoelnummers konden zij niks voor ons betekenen.
Ik begrijp dat de kaartjes onze eigen verantwoordelijkheid is, maar ik vind dat de medewerker van het theather ons beter had kunnen helpen. We werden snel afgescheept.
Wellicht had die kunnen zeggen dat we konden blijven wachten totdat de zaal vol was. Dan hadden de laatste 5 plekken voor ons geweest. Of hij had hulp kunnen vragen aan collega’s.
Dan hadden we wel het gevoel gehad dat er alles aan was gedaan.

Gewenste Oplossing:

Het zou verzachten als we een gedeelte van ons geld terug kunnen krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Circustheater over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Nathaliehoekman