Klacht: service

op 27 november 2016 over KFC in de categorie Fastfood ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

26 november rond 01.00 uur nog in de KFC Lelystad geweest na een vliegreis en bijna thuis.
De tafeltjes waren niet schoon gemaakt en we moesten door het hele restaurant op zoek naar een schone. de 1e verdieping konden we niet meer zitten.
Het restaurant was open tot 0200 uur maar rond 01.15 uur stonden er mensen voor de deur die onverrichterzake weg gingen omdat de deur niet meer open ging. Het personeel had meer oog voor elkaar dan voor de klant. We hadden het idee dat men snel wilde opruimen en weg wezen. De afvalbak was ook ineens verdwenen.

Gewenste Oplossing:

het eten was wel goed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KFC

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KFC nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 5314