Klacht: Serie afleveringen worden naar willekeur uitgezonden

op 28 november 2016 over SBS 6 in de categorie Omroepen

Ik volg maar een serie en dat is little house on THE prairie. Dat kerk ik op mijn tv bij programma gemist. Opeens werd dat niet meer uitgezonden bij programma gemist. Waarom is mij niet duidelijk. Toen vond ik het bij kijk op mijn computer. Maar toen opeens werden er afleveringen van heel vroeger uitgezonden. Weer een tijd later , o, opeens stond little house weer op tv bij programma gemist en zelfs met de afleveringen waarin alleen Laura met gezin een hoofd rol hadden. Fijn….
Vandaag echter , ik kom thuis en wil de aflevering van vandaag zien. Wordt er een aflevering uitgezonden waar Laura een jong meisje is. Ik begrijp echt niet waarom jullie steeds wisselen. Ik vind het ook heel erg storend. Zend san gewoon niets meer uit.

Ik ben tevreden als er een serie start die gewoon vanaf het begin tot het einde wordt uitgezonden.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over SBS 6

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over SBS 6 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ingridneven