Klacht: schuldregeling afgelopen

op 02 september 2018 over GKB in de categorie Overlast

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

gkb wil mij niet een ander abonnement geven. Ik betaal 46 euro per maand al 7 jaar zonder nieuwe telefoons. Als ik vraag. Waarom?? Krijg ik geen duidelijk antwoord en nog geen ander abonnement wat goedkoper is .
ik dacht dat ik zuinig moest doen?

Tevens is mijn schuldregeling afgelopen in Mei. Maar ze kunnen mij nog steeds niet zeggen wanneer het nu afgerond is . Het is nu sept ?????

ik voel me echt aan het lijntje gehouden

daarbij komt dat ik nu hard werk en nog steeds 50 euro leefgeld krijg.

Gewenste Oplossing:

ik wil het zelf weer in beheer mijn uitgaven.

ik wil dat van het gkb definitief op papier krijgen dat het afgerond is van de rechter, inclusief op papier de regeling met de schuldeiser en dat het opgelost is. ook de bkr registraties allemaal eruit.
en alle rechten die ze hebben qua machtigingen allemaal terug draaien.

en dat ze alle machtegingen intrekken dat ik gewoon weer alles zelf kan bepalen Heb nu wel mijn porsje gehad na 3 jaar.

gr Kok

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over GKB

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over GKB nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kok030167