Klacht: Schoenen waren te klein

op 07 maart 2020 over Voetbalshop.nl in de categorie Internetshops - Sport

Ik heb voetbalschoenen besteld bij Voetbalshop.nl maar deze bleken pijn te gaan doen toen ik een klein stukje rende op het voetbalveld. Ik heb ze toen meteen uitgedaan en terug gestuurd en meteen een half maatje groter besteld. Echter moet ik nu beide schoenen betalen omdat een nopje heel licht was afgesleten. Ik krijg ze nu terug gestuurd maar ik heb uitgelegd dat ik het recht heb om de schoenen te proberen waarvoor ze bedoeld zijn en ik niet in mijn woonkamer kan rennen met voetbalschoenen. Daarnaast kunnen de nopjes al slijten terwijl ik ze in de woonkamer pas. Op veld slijten nopjes namelijk niet en ik heb ze bewust ook pas aangetrokken terwijl ik al op het veld was. Toen ik dit verhaal vertelde werd ik uiterst asociaal benaderd door de medewerker en was er ook geen ruimte voor een passende oplossing. Deze hele situatie valt tevens onder de garantieperiode en bij schoenen van deze prijs mag best een fatsoenlijke service geboden worden. Denk ook dat Nike zelf hier niet vrolijk van word ook hun zal ik gaan benaderen over deze situatie.

Voetbalshop.nl verontschuldigd zich. Neemt de schoenen terug en laat de betaling vervallen. Ik heb nota bene ook meteen nieuwe bij hun besteld in de juiste maat.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Voetbalshop.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Voetbalshop.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob_10