Klacht: Schimmel

op 01 september 2016 over Nutricia in de categorie Voedingsmiddelen en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vandaag potje Olvarit “sperziebonen, ham en rijst” opengemaakt voor onze kleine meid, maar er zat zowel aan de binnenkant van het deksel als op de groente zelf schimmel. Datum was uiteraard niet overschreden, 18/05/2018.

Gewenste Oplossing:

We gaan er natuurlijk vanuit dat jullie met de grootst mogelijke zorg jullie producten behandelen, dus dan gebeuren deze incidenten, helaas. Wel is het uiteraard erg smerig wanneer je eten aan je kleine meid wilt geven en dit ziet. Zie bijlage. We zouden een reactie en eventuele tegemoetkoming zeer op prijs stellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Nutricia over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Nutricia in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Nutricia een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Nutricia

Heeft op 08 november 2016 om 14:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je opmerking over Olvarit.
 
Wij stellen de hoogste eisen aan de kwaliteit en veiligheid van onze producten en verpakkingen. Wij vinden het dan ook vervelend dat dit product, ondanks onze zorg, niet aan je verwachtingen voldeed. Wij hebben inmiddels deze opmerking persoonlijk besproken met de consument.

Indien er nog vragen zijn kan je ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0226229. - maandag t/m vrijdag van 8:30 tot 22.00 uur - zaterdag en zondag van 10.00 tot 18.00 uur

Met vriendelijke groet,

Nutricia Kindervoeding Service

Alle klachten die gemeld zijn door Ferryvh