Klacht: schijt belasting! !!!

op 20 januari 2014 over Belastingdienst in de categorie klachtmelden

oktober 2013 een wijziging door gegeven voor een nieuw rekeningnummer.
Dit omdat ik toegelaten ben tot schuldhulp en daarvoor een nieuwe rekening moest openen.
op mn oude rek stond ik namelijk rood en die roodstand word dan mee genomen in de schuld regeling.
Ik heb budgetbeheer dus mijn inkomen word naar de kredietbank gestort en hun betalen mijn vaste lasten.
mn leefgeld dat zijn de toeslagen… en daar moet ik ook overige rekeningen mee betalen.
tot op heden hebben ze de toeslag op het oude rekening nummer gestort.
DAAR KAN IK DUS NIET BIJ!!!! meerdere malen gebeld. uiteindelijk vertelde een medewerker dat mn nieuwe nummer volgens de wet geverifieerd moest wordeb. ik zou een brief krijgen.
weken later nog steeds geen brief… zelf maar weer gaan bellen… tot grote ergenis want makkelijk te bereiken zijn ze NIET!!!
Geen brief ontvangen dus, het verzoek van de medewerker was om zelf maar de nodige stukken op te sturen.
zo gezegd zo gedaan… WEDEROM weeeer geen toeslag vandaag op mn rekening.
na 40 min aam de tel… mevrouw ik heb goed nieuws, het word niet naar uw oude rekening gestort. maar wanneer het op u nieuwe staat weten we niet. we zijn er mee bezig. kan februari zijn.
MIJN GOD!!! VANAF OKTOBER BEN IK BEZIG.
DIT IS MN LEEFGELD… IK HEB SCHULDHULP EN BOUW NU SCHULD EXTRA OP!!!!
Krijg ik een naheffing aanslag in de bus vandaag. .. even voor de 24e betalen. .. waarvan belastingdienst? ??? ik heb al sinds oktober niks!!!!

Per direct mn toeslag over maken op het goede rekening nummer! !!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Belastingdienst

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Belastingdienst nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door michelle1986