Klacht: Scheef geknipt

dionneferwerda op 03 januari 2020 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik kom net thuis van Brainwash kappers. Nadat mij werd gevraagd wat ik wilde, antwoordde ik met “ik wil alleen de puntjes eraf.” Nadat zij mij liet zien wat eraf ging, knikte ik dat het akkoord was. Vervolgens zie ik dat zij er veel meer dan de puntjes afknipt. Om niet met scheef haar rond te willen lopen moest de rest ook zo kort. Vervolgens kom ik thuis en zie ik dat het onwijs scheef is geknipt. Ik heb een lok die gewoon veel langer is dan de rest. Voor een simpele opdracht als “alleen de puntjes knippen” vind ik het schandalig dat er zulke fouten worden gemaakt.

Ik zou graag de helft van mijn geld (€10) terugwillen. Ik kan het nu bij laten knippen, maar ook dat kost weer geld. Mijn vertrouwen is helaas weg dus bij brainwash laten bijknippen is voor mij geen optie.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dionneferwerda