Klacht: Scheef en ongelijk geknipt

op 14 mei 2016 over Brainwash Kapper in de categorie Kappers

Ik dacht op 6 mei jl laat ik even binnenlopen bij brainwash alphen aan den rijn ridderhof. Allereerst moest ik ruim een uur wachten maar omdat het echt moest gebeuren ben ik blijven zitten. Toen ik eenmaal thuis kwam zag ik dat mijn haar echt achots en scheef was. Ik de volgende dag terug probleem uitgelegd. Sorry mevr dit kan niet neemt u even plaats er zijn 6 mensen voor u. Ik kon hier niet op wachten ivm werk dus vroeg of ik een andere keer die week terug kon komen. Dit was geen probleem en ik ben op 14 mei terug gegaan. Weer ruim een uur wachttijd dus ben ik later nog een keer terug gegaan en je raadt het al weer een lange wachtrij. Inmiddels ben ik naar een andede kapper gegaan en het was zo verpest dat er weer 10 cm extra afmoest om mijn schuine bob te redden. Dus en extra kosten en tijd kwijt door zo’n waardeloze kapster. NOOIT MEER

Dat er een vergoeding komt voor de gemaakte kosten bij de andere kapper waar ik nu wel tevreden geknipt ben

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Brainwash Kapper

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Brainwash Kapper nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mi3chi3