Klacht: Schandalige levering

op 13 juni 2018 over Tuincentrum.nl in de categorie Tuincentra

Ik heb op 28 mei een zandbak met overkapping besteld. Deze zou op donderdag bezorgd worden maar kwam uiteindelijk zaterdag.
Het gaat om iets waar de kinderen al heel lang om vragen.
Zaterdag kwam dus de bezorger. Ik moest het met hem uit de bus tillen want hij was alleen en het was te groot om alleen te kunnen dragen.
Wat ik ontving was een stapel platen en planken bedekt met een hele berg aarde dat overal op en tussen zat. Het zag er niet uit en alles vies en onder de aarde.
Maar goed, ik heb het aangenomen omdat mijn kinderen hier zowat doordraaien. Als het niet voor hun was had ik het nooit aangenomen.
Volgende dag ben ik het schoon gaan maken. Totaal zo’n 2 zakken aarde verwijderd maar nog steeds stinken en zwart. Wat blijkt.. geen bevestigings materialen, geen schroeven geen handleiding. (Hoort er wel bij, staat zelfs op het plaatje) Maar dat mist dus. Nu ligt dus sinds 29 mei die vieze planken bij mij waar ik niks mee kan. Aantal keer gebeld en 1 keer iemand te pakken gekregen maar die ging hier niet over. Ik zou maandag teruggebeld worden. Het is nu woensdag en ze nemen niet meer op. Op mijn 5 mails is niet gereageerd. Ik voel me zwaar in de maling genomen. Nooit hier bestellen!

Ik wil 85 euro terug op mijn rekening en dat het liefst vandaag nog

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tuincentrum.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tuincentrum.nl nog niet in behandeling is genomen.

Tuincentrum.nl

Heeft op 26 januari 2021 om 14:02 geantwoord

Beste heer/mevrouw,

Wij zijn sinds november 2020 actief op Klacht.nl. Hierbij sluiten wij uw klacht omdat deze gedateerd is en waarschijnlijk al is afgehandeld via één van onze andere kanalen. Mocht dit niet het geval zijn dan kunt u deze natuurlijk opnieuw plaatsen onder vermelding van het TC-ordernummer zodat we uw case alsnog in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet van het Tuincentrum.nl team

Alle klachten die gemeld zijn door MamaMandy