Klacht: Schandalige afhandeling slecht stucadoorswerk

op 22 september 2017 over ZZPbond in de categorie Vakbonden

Via google ben ik bij de ZZPbond gekomen die garantie zou geven op het werk dat een eventuele stucadoor zou verichten. ZZPbond klonk voor mij veilier dan via andere sites. Vrijdagochtend zou de stucadoor komen en dus heb ik hiervoor vrijgevraagd. Na even wat onzekerheid kreeg ik vrijdag avond een telefoontje dat de toch vrijdag zouden komen ipv zaterdag. Een half uurtje nadat ik gebeld had hebben ze mij gemaild om toch aan tegeven dat ze zaterdag kwamen. Dit emailtje kreeg ik later pas binnen en dus heb ik de hele dag zitten wachten. Na bellen werd duidelijk dat ze niet zouden komen en verzekerde ze mij zaterdag te komen. Ook zaterdag kwam er niemand opdagen en gaf de ZZP bond medewerker (die ik tot 23.00 de vorige dag nog sprak via de watsap ) niet thuis.

Maandag heb ik boos opgebeld en ze zouden gelijk iemand regelen en inderdaad om 10.30 hadden ze iemand geregeld. 2 Jongens hebben de vanaf 11.00 tot 17.00 gestuuct. Het zag er opzich wel goed uit maar na meten kwamen we erachter dat niks haaks of waterpas gestuuct was (ellende dus). Keuken kan niet geplaatst worden en dus een week achter. Na telefonisch contact te hebben gehad zouden ze een andere sturen (goede stucadoor) want ze gaven zelf aan dat het echt slecht werk was. Dinsdag thuisgebleven van het werk kwam in plaats van de goede andere stucadoor, de stucadoor die het slechte werk had geleverd. Hierdoor voelde ik mij helemaal in de zeik gezet. Na weer gebeld te hebben kreeg ik te horen dat ze het zouden regelen maar hierna krijg ik geen contact meer met ze (nemen telefoon niet op) en bellen zij mij niet meer. Door deze hele situatie ben ik 3 vakantiedagen kwijt, geen keuken, en heb ik mijn huur moeten verlengen van mijn oude huis.

Ik wil mijn aanbetaling van 70 euro terug en ik wil een schadevergoeding van de schade die is aangericht door de stucadoor. De herstelkosten van het stucwerk bedragen €160. Ik wil verder absoluut geen zaken meer doen met de ZZPbond. Zie foto van voorbeeld. Naast deze foto heb ik nogg zat andere foto\'s van hoe waterpas en haaks de muren niet zijn.

Alle klachten die gemeld zijn door Claudia Huisman