Klacht: Saturn Webwinkel

op 05 april 2013 over Saturn in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb op 16 maart via een dagaanbieding 2 kraankoppen met LED verlichting besteld en via iDeal betaald. Ik kreeg gelijk een bevestiging per mail.

Het is nu 3 weken geleden en ik heb nog niets ontvangen of gehoord. Ik heb 2 maal een vraag hierover gesteld via hun site en ook daar wordt niet op gereageerd! Bellen heeft ook geen zin want je komt er gewoon niet doorheen en je betaal dook nog eens 10 cent per minuut. Voor deze wachtminuten had ik nog een kraankop kunnen kopen. Ik ben bang dat ik naar mijn bestelling en geld kan fluiten. Bestel nooit iets bij Saturn Webshop.

Gewenste Oplossing:

Ik wil graag mijn bestelling per omgaand ontvangen en een excuus voor de manier waarop je niet wordt geholpen.

Alle klachten die gemeld zijn door tjakalagi