Klacht: Sale

op 28 augustus 2017 over Christine Leduc in de categorie Internetshops - Erotiek

Beste, ik heb een aankoop gedaan in de sale en de mevrouw achter de kassa heeft mij niet verteld dat sale producten niet terug mogen of geruild. Verder ruiken de kleren en de winkel naar sigarettenrook en heb ik het filiaal 16 keer gebeld (verschillende dagen) en er werd niet opgenomen.

Ik ben tevreden als de medewerkster verteld bij een sale product dat het niet terug kan en dat als er gebeld wordt, er op wordt genomen.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Christine Leduc over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Christine Leduc in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Christine Leduc een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Christine Leduc

Heeft op 28 augustus 2017 om 16:06 geantwoord

Beste,
Naar aanleiding van uw klacht met betrekking tot het retourneren van het aangekochte product en het ruiken van sigarettenrook, hebben wij het desbetreffende filiaal verzocht contact met u op te nemen. Het filiaal heeft te kampen gehad met een storing, maar inmiddels zijn zij weer telefonisch bereikbaar. Er zal op korte termijn contact met u worden opgenomen.

Wendy
Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Maaikegirll