Klacht: salaris

op 21 juni 2018 over YoungCapital in de categorie Vacaturesite

Ik heb 3 weken gewerkt bij vanstraatenpost voor youngcapital.
Ik zou na de 3e week me eerste week salaris ontvangen die heb ik niet gehad.
Ik heb na 3 dagen een voorschot gehad (75 procent van de eerste week) de 2 week sturen zee salaris van week 2 met aftrek van voorschot terwijl die helemaal niet net zoveel was als wat ik gewerkt had nu ben ik gestopt met werken en hebben nog steeds 80 euro te weinig betaald en moet ik nu de uren gaan sturen naar youngcapital capita terwijl ze deze al ontvangen hebben van straatenpost

Ik ben pas tevreden als me geld is gestort zonder dat ik er voor moet werken want daar krijg ik niet bij betaald voor

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar YoungCapital over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door YoungCapital in behandeling genomen

Bericht van YoungCapital

2 jaren geleden - Hoi Curtys,Excuus dat je nu pas een reactie van ons ontvangt, we hebben jouw mail per ongeluk over het hoofd gezien. Super vervelend dat je zo'n slechte ervaring met ons hebt gehad, begrijpelijk dat je hier niet vrolijk van wordt. Ik heb even meegekeken en volgens mij is het laatste bedrag uiteindelijk op 22 juni naar jou overgemaakt. Mocht je toch nog vragen hebben dan kun je altijd mailen naar [email protected], YoungCapital Webcare

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat YoungCapital een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

YoungCapital

Heeft op 15 mei 2020 om 09:46 geantwoord