Klacht: RTL4 Nieuws krijgt Dumpert niveau!

op 19 januari 2014 over RTL 4 in de categorie Omroepen

Aan de eerder gemelde klachten te lezen zijn wij niet de enige ouders die het werkelijk belachelijk vinden dat er op een ontbijt-nieuwsuitzending van RTL 4 een filmpje getoond werd over de ‘horrorbaby’ een reclamestunt voor de film Devil’s Due. Gevolg: al vier nachten een kind van 8 met nachtmerries over deze nare beelden.
Totaal geen stof voor een ontbijtnieuws uitzending! En dan ook nog eens de een stukje van trailer tonen?!
De kinderen krijgen op school de tip mee om het nieuws te kijken in de ochtend zodat zij op de hoogte zijn van de belangrijke gebeurtenissen in de wereld. Dit Dumpert niveau filmpje hoort hierin NIET thuis!
RTL 4: schaam je! Hebben jullie werkelijk geen belangrijker nieuws te melden? Geen RTL 4 ontbijtnieuws meer in dit huis!

Geef mij maar een oplossing om deze beelden uit het hoofd van ons zoontje te resetten en onze nachtrust terug te geven. Zal moet slijten vrees ik en hoop dat het niet al te lang duurt!

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over RTL 4

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over RTL 4 nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Shartog