Klacht: Rozen

op 25 maart 2013 over Jan Linders in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn klacht is dat de rozen die ik deze week gekocht heb zeer slecht waren Een dag stonden ze mooi. Maar de tweede dag lieten ze hun kopjes al hangen. Ze waren ook niet duur. 3 bosjes voor 5 euro. Maar toch Bij fleurop had ik ze ook gezien 20 rozen voor 4.95 Maar ik was bij jullie in de winkel. En dacht neem ze hier maar mee. Geen goede keuze van mij Ik hoop dat jullie de klacht wel serieus nemen. Toch geen reclame. Ook al kosten ze 5.00 euro. Dan mag je er toch wel een week plezier van hebben. Gr. Anny hoeders

Gewenste Oplossing:

Geld terug en er voor zorgen dat de bloemen ook van kwaliteit zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Jan Linders over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Jan Linders in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Jan Linders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Jan Linders

Heeft op 25 maart 2013 om 14:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Jan Linders klantenservice heeft contact opgenomen met de klant en gezorgd voor een passende oplossing.

Jan Linders klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door Anny hoebers