Klacht: Ronduit slechte service

op 17 augustus 2017 over Kiko in de categorie Beauty & Wellness

Kiko Cosmetics reageert ENORM traag. Ik had bij mijn bestelling 2 gebruikte producten gekregen (wat niet hygiënisch is bij Make-up…) na heel lang heen en weer mailen waarbij ze me 1 keer per week een mail stuurde waarbij ze heel lang hebben geprobeerd om me een waardebon aan te smeren in plaats van geld terug, had ik eindelijk na ruim 1,5e maand toegezegd gekregen dat ik mijn geld terug kreeg. Ik werd er ondertussen heel erg vervelend van. Ik heb nog nooit zo’n trage, slechte klantenservice mee gemaakt. Na enige tijd stond het bedrag eindelijk op mijn Paypal account, alleen wat bleek… Er was te weinig over gemaakt. Ik wacht al zo lang op m’n geld en dan krijg ik nog niet het volledige bedrag, zoals afgesproken… Er kunnen geen excuses, geen compensatie of niks vanaf

Als het volledige bedrag terug op mijn rekening staat, als ik oprechte excuses krijg en een compensatie voor de 2 maanden die ik nu al wacht...

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kiko

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kiko nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door xmcjacobs