Klacht: Ronald van de geer

op 15 februari 2018 over Veronica TV in de categorie Omroepen

Beste Heer/Mevrouw,

Ik heb gisteren (15-2-2018) naar de champions league wedstrijd gekeken met die Ronald van de geer als verslaggever. Als ik naar die vent luister dan vraag ik mij af hoe je als directie/management denkt van: ja dit is een commentator die ik als vertegenwoordiger van mijn bedrijf wil. Het láátste wat is deze man kan is zinnig commentaar geven. Ronald zuigt letterlijk je passie om te kijken op en ik word gewoon depressief als ik naar die gast luister.

Ik zit er om te denken om een Ziggo abbonnement te kopen, alleen al om niet meer de champions league bij jullie te hoeven kijken.

Dit is toch gewoon een schande man, hoe kan je nou naar hem luisteren en hem niet per direct op non-actief stellen?

Wanneer Ronald van de Geer wordt ontslagen of in ieder geval geen commentaar meer mag geven bij champions league wedstrijden

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Veronica TV

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Veronica TV nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Ontsla Ronald van de Geer