Klacht: riool fornuis en lade in de keuken

op 17 oktober 2016 over Actys in de categorie Woningcorporaties

riool op het toilet eerste etage stinkt

het fornuis in de keuken kan ik niet gebruiken want de erve van de vorige bewoners hebben alle papieren wat het inventaar weggegooid ik moet er wel voor betalen maar ik kan er niet mee werken
en dan gaat de lade van het aanrecht kastje langs de knoppen van het fornuis die krijg ik niet open als ik daar iets uit moet halen ik hoop dat ik duidelijk ben

als het als alles naar mijn wens verholpen wordt

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Actys over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht schonewlle

1 maand geleden - Ik hoop dat er dan ook snel aan gewerkt wordt

Bericht van Actys

1 maand geleden - Beste heer Schonewille, Allereerst willen wij u bedanken voor het feit dat u ons via deze weg op de hoogte stelt van de desbetreffende situatie. Graag bevestigen wij dat wij uw klacht in goede orde ontvangen hebben, wij hopen u zo spoedig mogelijk van een inhoudelijk antwoord te voorzien. Voor nu wenst Actys Wonen u een prettige dag toe.

Reactie van de melder van de klacht schonewlle

1 maand geleden - Bedankt voor de snelle reactie

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Actys in behandeling genomen

Bericht van Actys

1 maand geleden - Beste heer Schonewille, Hartelijk dank voor uw geduld in deze kwestie. Wij hebben navraag gedaan bij onze collega's. Zij vertelde ons dat ze er al mee bezig waren omdat u het ook al had gemeld bij de storingsdienst. Klopt het dat u afgelopen week geholpen bent? Met vriendelijke groet, Actys Wonen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Actys een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Actys

Heeft op 31 oktober 2016 om 09:32 geantwoord

Beste heer Schonewille,

Wij hebben nogmaals navraag gedaan bij onze collega's. Wij hebben begrepen dat u de afgelopen week geholpen bent. Is alles in orde nu?

Wij horen het natuurlijk graag als u verder nog vragen of opmerkingen heeft!

Voor nu wenst Actys Wonen u een prettige dag toe.

Actys Wonen bv

Alle klachten die gemeld zijn door schonewlle