Klacht: Rijtest

op 08 mei 2017 over CBR in de categorie

Goedendag ik schijf dit dat ik vind dat dit niet door de beugel kan mijn vader is 79 jaar 11Jan heeft hij zich gemeld bij de gemeente dat zijn rijbewijs 07-05-2017 zou verlopen dat is dus ruim op tijd bijna 4 maanden is vervolgens moest hij gekeurd worden daar geweest moest hij een rij test doen wat ook gedaan word maar mijn vader kreeg pas 05-05-2017 bericht dat hij een rij test moest doen terwijl het rijbewijs 07-05-2017 verlopen is nu heeft mijn vader een probleem dat hij niet meer mag rijden
en de rij test is pas op 17-05-2017 ik vind vreemd dat dit zo de gang van zaken is zo als dat gaat er is nu een probleem wat niet had gehoeven de gemeente gesproken hier over en zei dat ik hier een melding van moest maken bij CBR ik doe het op deze manier ik heb vanmorgen gebeld met 0900-0210 waar ik 22 Min in de wacht heb gestaan en werd afgetroggeld dat ze niets voor mij konden doen alvast bedankt als hier wat gedaan mee word.

Dat dit in de toekomst sneller behandeld zou worden binnen 4 maanden
neem ik aan dat, dat toch wel netjes geregeld zal zijn nu kan mijn vader
geen auto rijden en ik en mijn zus zich in bochten moeten veringen om hen te kunnen helpen en vrij moet vragen van werk
naar mijn mening als iemands rijbewijs verloopt verleng het en als het resultaat niet behaald is naar de testen dan pas de rijbewijs in te vorderen
een idee voor de ideeën bus dan hebben zoals mijn vader en andere mensen geen stres en problemen.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door leonvanlonden