Klacht: Rijbewijs ongeldig verklaard door CBR na dat rechter hem terug geeft?

op 29 september 2017 over CBR in de categorie

Rijbewijs ongeldig verklaard door CBR na dat rechter hem terug geeft?

Beste lezers, beste CBR, beste politie en justitie, beste mensen allemaal

We zijn allemaal mensen en maken fouten klein of groot maar blijft een fout, maar soms kost een fout andere zijn rijbewijs of leven. Om alles te kunnen overwegen in een schaal van rechtvaardigheid moet men wel bereid zijn om te kijken per persoon naar zijn verleden of deze persoon onveilig gereden heeft.

Rijbewijs is verbonden met cv en werk, nergens op geen enkele sollicitatie is bijna mogelijk zonder rijbewijs
Zonder rijbewijs kan ik niet op tijd komen
Kan ik niet fatsoenlijk leven
Kan ik niet afspraken op tijd na komen
Kan ik niet mijn rijvaardigheid voort zetten

Sinds mijn 18e heb ik rijbewijs
Sinds mijn 18e altijd auto gehad en kapot hard gewerkt in Nederland.
Voor rijbewijs en auto en belasting en verzekering en betalen van brandstof met eerlijk hard gewerkte centen.

Ooit in 1999 ben ik als vluchteling vanuit Afghanistan naar Nederland gevlucht ik was namelijk toen 12 jaar oud.

Toen ik hier naar Nederland kwam zei mijn eerste leraar juf Anke dat ik mijn best moest doen op school anders ben ik niemand en niets in Nederland.

Zo gezegd zo onthouden en eraan vast gehouden netjes gestudeerd de normen en waarden van Nederland geleerd en gerespecteerd en eigen normen en waarde gemaakt.

Ondertussen hier opgegroeid Nederlander geworden en nog steeds elke dag word ik getest
Elke keer aan de kant door politie
Word je gezien als crimineel
Maar ondertussen gun je iedereen
En hou je van iedereen
Maar Omdat je anders eruit ziet
Sta je altijd aan de kant
mij is niet gegeven
Geniet jij op zijn minst ervan.

Alles is betalen alleen maar betalen
Zelfs als je in je recht bent moet je betalen en als je in je recht bent moet je honderd duizend bewijzen tonen anders is dat ook ongeldig.

Ik voel mij zelf niet als een mens behandeld worden in dit land en ik zie andere ook niet, ik ben niet de enige en dat terwijl je vrouw in bejaarden thuis werkt samen met Nederlanders in een multicultureel samenleven voor hun zorgt van Nederland houdt maar het lijkt erop dat Nederland houdt niet van ons.

Ik zelf werkzaam als manager bij Burger King maar helaas hoe kom ik nu naar mijn werkt zo dat ik kwaliteit en klantvriendelijkheid bieden kan, dat terwijl je als een 10e rang burger behandeld word.

Je verstuurt 1000000 sollicitaties en alles komt met helaas terug
Voortaan zoek ik alleen het word helaas en uitnodiging in het antwoord van elke sollicitatie.

Ik heb 18 jaar lang vol gehouden om niet met discriminatie te gaan bemoeien en vechten maar is duidelijk iets in de lucht wat niet gezond is voor alle mensen vooral voor super rijken of mensen in macht die niet weten hoe ze ermee moeten omgaan. Hoe rijker hoe meer achteruit gaan? Hoe meer macht hoe minder beloftes na komen? Hoe meer aandacht hoe meer arroganter? Maar hoe lang ?

De mat is vol en ik kan niet meer me mond houden of mijn vingers tegen houden van typen, mijn hart schuurt voor zoveel jaloersie haat discriminatie en mis gun terwijl je alleen heb gedaan wat je leraar zei op school. Respect toont en elke persoon in zijn waarde laat.

Beste CBR u kunt niet mensen blijven behandelen zoals u ze blijft behandelen dit lijkt niet op veiligheid, dit lijkt niet op rechtvaardigheid.

Er zijn zoveel regels maar geen ene regel doet iets eigenlijk, mensen zijn niet meer dom ze weten alles maar wanneer komt de tijd van rechtvaardigheid?

Er is namelijk geen bewijs
dat ik strafbare feiten heb gepleegd
Of te hard en gereden want politie laser gun geeft geen bontje

Ik heb sinds mijn 18e rijbewijs
Dat betekend 12 jaar schadevrije jaren.
75 procent korting op auto verzekering.

Nooit geen vlieg kwaad gedaan
Geen strafblad maar die bezorgen jullie mij nu en brengen nog meer dingen in gevaar mijn passie en werk gezien inkomen alles.

Ik drink niet ik rook niet ik ben zeer verantwoordelijke jongen en zeker niet dom maar helaas we blijven mensen en maken fouten.

In 12 jaar tijd 1 keer te hard gereden waardoor ik de rijbewijs terug gekregen door de beslissing van rechtbank Rotterdam rechter.

Maar er is ook geen bewijs dat ik zo hard heb gereden want met ogen kan je niet meten.

Rijbewijs komt netjes in brievenbus teruggestuurd vervolgens hoor ik nooit meer iets tot ik een nieuwe auto koop en deze probeer op mijn naam te zetten.

Politie waarschuwt je dat je rijbewijs ongeldig is verklaard door CBR en als je toch rijdt pleeg je misdrijf en auto word meegenomen en je kan nog eens gevangenis straf krijgen en ze geloven niet dat je rijbewijs terug hebt gekregen en nu CBR hem ongeldig verklaard heeft wegens geen gehoor aan cursus van totaal 1 plus minus 1200 euro. Ze zeggen we hebben brief gestuurd maar ik heb niets ontvangen. Waarom moet ik cursus doen rechter heeft gezegd je hebt rijbewijs nodig voor je werk.

Mijn werkgever in probleem, ik in probleem, mij gezien in probleem, auto kosten in probleem nog meer?

Ik ben dom geweest overhaastig te laat naar werk gegaan had mij verslapen, alsof CBR bestuur dat niet doet zich verslapen.

Eerlijk toe gegeven dat ik fout zat en heb beloofd dat zal niet nog eens gebeuren.

Dit is belachelijk en vind geen toepasselijke rechtvaardige beslissing.

Ze deactiveren gewoon je rijbewijs wanner ze zin hebben.

Zo met sofinummer
Zo met bankrekening
Zo met mijn hele leven
Hoe kan men dat nog de system vertrouwen die zelfs lid van bestuur is.

Machtig arrogant zonder begrip
Geen gevoel
Geen regels.

Regels zijn geschreven voor veiligheid en handelen tussen mensen en niet misbruik voor marketing. Alles is een oplossing middel. De taal de cijfers de auto geld alles is oplossingsmiddel.

Ik ben hardwerkende jongen
Nu zit ik in mijn auto mag niet rijden en ik moet 1001 ding doen
Met zoveel rijervaring kon ik eigenlijk rij instructeur zijn.

Als ik mijn auto verkoop kan ik niet naar werk als ik auto niet verkoop en 1200 euro niet betaal kom ik ook niet naar werk. En 1200 heb ik niet zo 123 abra kadabra en op mijn rug groeit geld ook niet helaas.

Mensen springen voor de trein en plegen zelfmoord door stress schulden en depressie onrechtvaardige systeem.

Geeft jou toeslag van 80 maar neemt via achter 880.

Er moet wat aan gedaan worden
We kunnen naar elkaar luisteren
Heel veel levens en problemen kunnen opgelost worden.

Mensen dronken achter het stuur rijden die iemand kind dood rijdt en nu weer vrij rond rijdt, kan niet omgaan met oplossing middel dus die mensen moeten jullie straffen mensen met meer dan 3 keer grote overtreding op zijn naam of op zijn minst een 2e kans zo dat ze zich op zijn mist realiseren.

Met €1200,- laten betalen duwen jullie mensen weg.
VERTROUWEN IN POLITIE IN JUSTITIE, RECHTERS ADVOCATEN EN REGELS IS HELEMAAL WEG.

Mensen die andere mensen helpen willen jullie weg jagen wie gaat dan wel blijven en hoe lang ? Dit is kwestie van tijd.

Ik laat het zeker er niet bij zitten ik ga door tot ik niet meer door kan gaan.
En zelfs dan ga ik door

Maar ik ga wel voor mijn recht vechten en die van jou ook.

BEWIJS:
CBR- Rijvaardigheid deel 1

CBR- Rijvaardigheid deel 2

CBR- Rijvaardigheid deel 3

CBR- Rijvaardigheid deel 4

Met vriendelijke groeten

Solaiman Mesdaq

Ik wil dat mijn rijbewijs geldig word verklaard hij is geldig namelijk tot 2026 net nieuwe pasje gekocht bij gemeente.
Graag zonder speeltjes.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over CBR

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over CBR nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Solaimanmesdaq